فناوری نانو, دانلود پاورپوینت فناوری نانو, پاورپوینت در مورد فناوری نانو, تحقیق فناوری نانوپاورپوینت درباره فناوری نانو, پاورپوینت راجع به فناوری نانو, پاورپوینت آماده فناوری نانو, تحقیق در مورد فناوری نانو,ppt,pdf, تحقیق با موضوع فناوری نانو, دانلود,,,

برای انتقال به سایت اصلی منشر کننده فایل پاورپوینت فناوری نانو بر روی دانلود و دریافت فایل کلیک کنید.

 پاورپوینت فناوری نانو 71988

 

پاورپوینت فناوری نانو

پاورپوینت-فناوری-نانو

دانلود پاورپوینت با موضوع فناوری نانو،
درقالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:
تعریف نانوفناوری
نانوفناوری در تعریف بسیار ساده، یعنی تکنولوژی هایی که در ابعاد نانومتر عمل می کنند. نانومتر واحد اندازه گیری است و برابر با 9^10 یک میلیاردم متر یا متر است. اندازه اتم ها و مولکول ها در این محدوده قرار دارد. نانوفناوری که از دو کلمه «نانو» و «فناوری» تشکیل شده است به معنای توسعه، ساخت، طراحی و استفاده از محصولاتی است که اندازه آنها یک تا صد نانومتر قرار دارند.
نانوتکنولوژی تولید کارآمد مواد و دستگاهها و سیستمها با کنترل ماده در مقیاس طولی نانومتر و بهره برداری از خواص و پدیده‌های نو ظهوری است که در مقیاس نانو توسعه یافته‌اند. پیشوند نانو از کلمه یونانی به معنای کوتوله مشتق می شود .
تاریخچه ای از ظهور نانوفناوری
چهل سال پیش ریچارد فایمن، متخصص کوانتوم نظری و دارنده جایزه نوبل، در سخنرانی معروف خود در سال 1959 میلادی با عنوان «آن پایین، فضای بسیاری هست» ، به بررسی بعد رشد نیافته علم مواد پرداخت. وی در آن زمان اظهارکرد: «اصول فیزیک، تا آن جایی که من توانایی فهمیدن آن را دارم، بر خلاف امکان ساختن اتم به اتم چیزها حرفی نمی زنند.»
فایمن در ذهن خود یک «دکتر مولکولی» تصور کرد که صدها بار از یک سلول منحصر به فرد کوچک تر است و می تواند به بدن انسان تزریق شود و درون بدن برای انجام کاری یا مطالعه و تأیید سلامتی سلول ها و یا انجام اعمال ترمیمی و به طور کلی برای نگه داری بدن در سلامت کامل به سیر بپردازد. وقتی فایمن نظرو منطقه خود را بازگو کرد، جهان روندی به سوی کوچک شدن در پیش گرفت.
دانلود فایل
 

فایل در مورد پاورپوینت فناوری نانو

دانلود فایل با موضوع پاورپوینت فناوری نانو

لینک دانلود-پاورپوینت فناوری نانو

فایل با عنوان پاورپوینت فناوری نانو

 

دسترسی رایگان به پاورپوینت فناوری نانو

لینک سریع پاورپوینت فناوری نانو

پروژه رایگان پاورپوینت فناوری نانو

پایان نامه در مورد پاورپوینت فناوری نانو

مقاله با عنوان پاورپوینت فناوری نانو

پروپوزال - پاورپوینت فناوری نانو

پاورپوینت رایگان با عنوان پاورپوینت فناوری نانو